Välkommen till nästa ateljéträff i Vads bystuga den 12 maj kl.17:00-20:00.
Kom som du är eller ta med dig ditt projekt om du vill. Vi bjuder på fika och det finns målarsaker!
Gratis för medlemmar i Vads bystugeförening!
För att bli medlem: 100kr om året (individuell) 250kr (familj).
Vi ses där!
